Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w przygotowywaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań; udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej...
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w przygotowywaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań; udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej...