Pracownik Biura Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży

Roca Polska

Gliwice

113 dni temu

Grupa ROCA jest światowym liderem w branży produktów sanitarnych o stabilnej pozycji na rynku.

 

W ofercie firmy dostępne są kompleksowe rozwiązania z zakresu wyposażenia przestrzeni łazienkowej oraz wellness m.in. wanny, wanny SPA, brodziki, baterie, ceramikę, stelaże podtynkowe i przyciski, meble łazienkowe, czy dodatki.

 

Firma zatrudnia 22 800 pracowników, posiada 78 zakładów produkcyjnych i jest obecna w 170 krajach na całym świecie. Obecnie firma poszukuje kandydatów do pracy w fabryce wyrobów kompozytowych i wanien akrylowych w Gryficach.
Szukasz ciekawej i pełnej
wyzwań pracy?
Dołącz do nas na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży
nr ref: BOK/08/2019

 

Jeżeli posiadasz:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
  • Cechy takie, jak: systematyczność, dokładność, samodzielność oraz energię i zapał do działania,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość obsługi programów SAP, Excel będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego,
To będziesz odpowiedzialny za:
  • Stałą telefoniczną obsługę sieci dystrybucyjnej,
  • Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem,
  • Realizację zamówień i generowanie dokumentów sprzedażowych,
  • Współpracę z Szefami Regionów i Przedstawicielami Handlowymi,
Dodatkowo oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która prężnie działa
    i rozbudowuje swoje struktury w Polsce,
  • Pracę w młodym zespole,
  • Możliwość pracy w nowoczesnym środowisku biznesowym,
  • Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz organizacji.
Klauzula Informacyjna:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Poznaj

Roca Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

W Polsce Roca rozpoczęła swoją działalność od uruchomienia biura handlowego w 1997 roku. Dwa lata później na terenie Strefy Ekonomicznej w Gliwicach wybudowała nowoczesną fabrykę ceramiki łazienkowej oraz zakupiła zakład produkcyjny urządzeń akrylowych w Gryficach.

W szerokiej ofercie można znaleźć kompletne wyposażenie łazienek: ceramikę i meble łazienkowe, stelaże podtynkowe, baterie, wanny, kabiny, urządzenia do hydromasażu i dodatki łazienkowe. Stale rozwijane, wysokiej, jakości produkty stanową rozwiązania w różnych stylach od uniwersalnych poprzez nowoczesne po minimalistyczne. Są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii i mają niepowtarzalny design.

Proces rekrutacji

KrokWysłanie aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokTesty rekrutacyjne
KrokInformacja zwrotna
KrokDecyzja o zatrudnieniu

Opinie pracowników

Dariusz Żydek

Pracownik działu Modelarnia Gipsownia

Załoga to pracowici ludzie, z każdym można się dogadać i dobrze współpracować. Odkąd jestem w Roca, wiele się zmieniło, rozwijamy produkcję. Cały czas muszę się uczyć, praca bywa wymagająca, ale trzeba wierzyć w siebie!

Daniel Jary

Pracownik działu Odlewnia Tradycyjna

Staram się mieć otwarty umysł, bo to jest w tej pracy najważniejsze. Do działania napędza mnie udział w nowych projektach. Trzeba się przyłożyć, ale czuję ogromną satysfakcję, gdy widzę, że coś tworzę. To mnie rozwija.

Więcej

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta