Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Biura Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży

Roca Polska

Gliwice

38 dni temu

ROCA oferuje produkty wyposażenia łazienki, kładąc nacisk na ich funkcjonalność. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej – ceramika, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, meble łazienkowe oraz dodatki. Firma zatrudnia 21 800 pracowników, posiada 78 zakładów produkcyjnych i jest obecna w 170 krajach na całym świecie. W Polsce posiada dwa zakłady produkcyjne.

Szukasz ciekawej
i pełnej wyzwań pracy?

Dołącz do nas na stanowisko:


Pracownik Biura Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: BOK/11/2020
Jeżeli:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
  • Cechy takie, jak: systematyczność, dokładność, samodzielność oraz energię i zapał do działania,
  • Wykształcenie wyższe- kierunek ekonomia, logistyka,
  • Znajomość obsługi programów SAP, Excel będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego.
To będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Stałą telefoniczną obsługę sieci dystrybucyjnej,
  • Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem,
  • Realizację zamówień i generowanie dokumentów sprzedażowych,
  • Współpracę z Szefami Regionów i Przedstawicielami Handlowymi.
Dodatkowo oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która rozbudowuje swoje struktury w Polsce,
  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Poznaj

Roca Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

W Polsce Roca rozpoczęła swoją działalność od uruchomienia biura handlowego w 1997 roku. Dwa lata później na terenie Strefy Ekonomicznej w Gliwicach wybudowała nowoczesną fabrykę ceramiki łazienkowej oraz zakupiła zakład produkcyjny urządzeń akrylowych w Gryficach.

W szerokiej ofercie można znaleźć kompletne wyposażenie łazienek: ceramikę i meble łazienkowe, stelaże podtynkowe, baterie, wanny, kabiny, urządzenia do hydromasażu i dodatki łazienkowe. Stale rozwijane, wysokiej, jakości produkty stanową rozwiązania w różnych stylach od uniwersalnych poprzez nowoczesne po minimalistyczne. Są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii i mają niepowtarzalny design.

Proces rekrutacji

Krok Wysłanie aplikacji
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Testy rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna
Krok Decyzja o zatrudnieniu

Opinie pracowników

Dariusz Żydek

Pracownik działu Modelarnia Gipsownia

Załoga to pracowici ludzie, z każdym można się dogadać i dobrze współpracować. Odkąd jestem w Roca, wiele się zmieniło, rozwijamy produkcję. Cały czas muszę się uczyć, praca bywa wymagająca, ale trzeba wierzyć w siebie!

Daniel Jary

Pracownik działu Odlewnia Tradycyjna

Staram się mieć otwarty umysł, bo to jest w tej pracy najważniejsze. Do działania napędza mnie udział w nowych projektach. Trzeba się przyłożyć, ale czuję ogromną satysfakcję, gdy widzę, że coś tworzę. To mnie rozwija.

Więcej

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta