Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowejkorporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego,który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku.Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na tereniekraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. AdeccoPoland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG,poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Pracownik biurowy z bardzo dobrym Excelem
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Zadania:
- Administracja sprzedaży m. in. karty produktów, wysyłka cenników, listów,
- Dyspozycje wprowadzenia nowego klienta lub zmiany danych klienta, potwierdzenia obrotów (zgodnie z obowiązującymi procedurami)
- Zarządzanie zgłoszeniami akcji promocyjnych
- Sprawdzanie zasadności przesyłanych faktur
- Opisywanie faktur
- Tworzenie rezerw kosztowych
- Rozliczenia potransakcyjne klientów.
- Analiza żądań dotyczących niezgodności cenowych
- Raportowanie i opracowywanie analiz
- Zarządzanie dokumentacją
Wymagania:
- Zaawansowana umiejętność obsługi programu MS Office (Word, Excel, Access) – warunek konieczny
- Wysokie umiejętności analityczne
- Skrupulatność, dokładność
- Umiejętność analizowania dokumentów handlowo - księgowych
- Umiejętność przygotowywania raportów/analiz
- Umiejętność analizowania kosztów
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy tymczasowej na okres 1-2 tygodni
Oferujemy:
- Zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę tymczasową i oddelegowanie do pracy u Klienta
- Pracę tymczasową na okres 1-2 tygodni
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w pracy dla jednego z liderów w branży FMCG
- Pracę w godzinach biurowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.