Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Pracownik ds. nadzoru i koordynacji zamówień

Pracownik ds. nadzoru i koordynacji zamówień

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2099 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

 

Stanowisko* ds. nadzoru i koordynacji zamówień
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IR/175/06/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu podręczników zarządzania funduszami oraz procedur, zasad i regulaminów udzielania zamówień,
  • wspieranie komórek prowadzących i współuczestniczących w postępowaniach przetargowych, w tym monitorowanie i koordynowanie danych dot. harmonogramów przetargów w ramach projektów inwestycyjnych,
  • sporządzanie zestawień, raportów oraz analiza danych na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych,
  • współpraca z komórką właściwą ds. dokumentów bazowych w zakresie tworzenia oraz doskonalenia wzorcowych dokumentacji przetargowych,
  • monitorowanie zmian w przepisach i wytycznych dotyczących zamówień publicznych,
  • wykonywanie zadań zgodnie z założonym planem oraz obowiązującymi w Spółce standardami, w tym przygotowywanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie Centrum Realizacji Inwestycji,
  • koordynacja kontroli postępowań o udzielenie zamówień prowadzonych przez organa kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, analizowanie, opiniowane i wdrażanie zaleceń pokontrolnych,
  • prowadzenie weryfikacji funkcjonalnej postępowań o udzielenie zamówienia prowadzonych przez Centrum Realizacji Inwestycji oraz udział w pracach komisji przetargowych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
  • wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i inwestycji,
  • znajomość pakietu MS Office i MS Project,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty