Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Klienta
(Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Dział Obsługi Klienta)
(Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Dział Obsługi Klienta)
Zatrudnienie na czas określony w celu zastępstwa (2 etaty)
Miejsce świadczenia pracy: Wrocław
Zakres zadań:
- obsługa klienta w zakresie przyjmowania i weryfikacji wniosków o zawarcie umowy przyłączeniowej, pomoc w weryfikacji dokumentacji związanej z przygotowaniem inwestycji opracowanej we własnym zakresie przez klientów,
- wydawanie i uczestnictwo w aktualizacji warunków przyłączeniowych,
- pomoc w przygotowaniu i rozliczaniu umów przyłączeniowych, w tym naliczanie opłat przyłączeniowych,
- przygotowywanie danych do sprawozdań,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji związanej z odmowami przyłączenia do sieci gazowej,
- uczestnictwo w postępowaniach przetargowych z zakresu budowy i eksploatacji sieci gazowej w zakresie określonym przepisami szczegółowymi.
Nasze oczekiwania:
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy o podobnym profilu specjalizacji,
- wykształcenie średnie o profilu technicznym,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej.
- mile widziana znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę Multisport.