Obsługa prowadzonych realizacji:
- Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń.
- Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy dokonasz uruchomienia systemów. Czasem będziesz świadczył pomoc techniczną w terenie. Do Twoich obowiązków należeć będzie także diagnozowanie usterek.
- Poprowadzisz również sprawy administracyjne dotyczące powierzonych instalacji. Współpracując z działem logistyki, zadbasz o zamówienia na zakup urządzeń potrzebnych do realizacji zleceń.
- Budowanie dobrych relacji z klientami.
- Powierzymy Ci podtrzymywanie obecnych i budowanie nowych, silnych relacji partnerami.
- Będziesz na pierwszej linii w kontakcie z klientami sieciowymi.
- Rozwój i budowanie marki eksperta.
- Liczy się dla nas odpowiednia wiedza na temat oferowanych rozwiązań – jesteśmy ekspertami w swojej branży. Dlatego nasi pracownicy stale podnoszą poziom swojej wiedzy technicznej.
- Będziesz uczestniczył w szkoleniach produktowych i technicznych prowadzonych przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami oraz mógł wspierać naszych klientów. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku.
- Znajomość systemów zabezpieczeń CCTV, SSWiN, KD, SSP, PA.
- Wiedza z zakresu podstaw obsługi sieci IT.
- Znajomość podstaw elektryki i elektroniki.
- Biegła obsługa komputera (Windows, Office).
- Minimum średnie wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym, informatycznym lub pokrewnym.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność posługiwania się narzędziami i elektronarzędziami.
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych.
- Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- Komunikatywność, sumienność, dokładność, lojalność, kreatywność.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.
- Niekaralność.
- Stabilne warunki zatrudnienia - w naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Jasny system wynagradzania - oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowy i nagrody roczne uzależnione od wyników.
- Niezbędne narzędzia pracy - otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów na spotkania z klientami.
- Wdrożenie - pracę rozpoczniesz od procesu poznania swojego stanowiska pracy. Odbędziesz odpowiednie szkolenia produktowo-handlowo-techniczne, aby pozyskać niezbędną wiedzę potrzebną do pracy.
- Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość uzyskania uprawnień, dofinansowanie zajęć sportowych, możliwość pracy zdalnej, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, brak dress code’u, kawa / herbata, dofinansowanie wypoczynku.
Poznaj
DTS System Sp. z o.o.
Firma DTS SYSTEM Sp. z o.o. prężnie prowadzi swoją działalność na polskim rynku od 2001 roku jako dystrybutor współpracując z największymi producentami. Silna pozycja oraz ciągły, dynamiczny rozwój w branży jest wynikiem wieloletniego doświadczenia naszych pracowników, jakości dostarczanych rozwiązań oraz podtrzymywaniem długoletnich relacji partnerskich ze swoimi klientami. Dzięki temu nasza firma cieszy się uznaniem wśród inwestorów, wykonawców i projektantów.
Poszerzające się grono zadowolonych klientów utwierdza nas w przekonaniu, że wysokie kwalifikacje i długoletnia praktyka w branży to cechy, w które warto inwestować. Ponadto jesteśmy na bieżąco z obwiązującymi trendami, dzięki czemu osiągamy przewagę nad naszymi konkurentami. Na co dzień z powodzeniem opracowujemy wszelakie koncepcje, wspieramy przy projektowaniu systemów oraz dostarczamy wysokiej jakości sprzęt z zakresu:
telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, systemów sygnalizacji pożaru, nagłośnienia, systemów kongresowych, systemów wiedeofonowych i domofonowych, kontroli dostępu, systemów oddymiania, systemów integrujących.
Aby zapewnić profesjonalną obsługę naszych klientów oferujemy im wsparcie poprzez cykliczną organizację szkoleń prowadzonych przez najlepszych specjalistów z branży. Nasz zespół kieruje się prostą zasadą: „Nie zatrzymuj wiedzy dla siebie, dziel się nią”.
W naszej pracy nie boimy się stawać także naprzeciwko rzeczy, które wydawałyby się niemożliwe. Każdy przypadek traktujemy jako wyzwanie, poprzez które zdobywamy nowe doświadczenie.
Jeśli poszukują Państwo nowoczesnych, niezawodnych rozwiązań technologicznych, to nasza firma jest po to by je dostarczyć.
Nasza dotychczasowa działalność na rynku została doceniona przez naszych producentów. Zaangażowanie i praca naszych pracowników powoduje, że firma DTS SYSTEM jest wynagradzana poprzez przyznawanie licznnych nagród, znajdując się tym samym w czołówce firm dystrybutorskich w kraju. Ponadto wielu naszych pracowników nagradzanych jest za osiągniecia indywidulane.
Firma DTS SYSTEM oprócz centrali w Lublinie, posiada także trzy oddziały - w Rzeszowie, Krakowie, Łodzi oraz przedstawicielstwo w Bydgoszczy. Wszystkie lokalizacje oddziałów wybierane są z największą starannością, tak aby ułatwić Państwu dojazd do naszych biur oraz spotkanie z naszymi pracownikami. Ponadto stosujemy szereg ulatwień dla naszych klientów, m.in. zapewniamy miejsca parkingowe. Poniżej znajdują się zdjęcia ukazujące wygląd naszych oddziałów.
Zapraszamy do naszych oddziałów oraz kontaktu z naszymi pracownikami!