Firma INWEMER System sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu, w tym:
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty
- zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej
- przyjmowanie i obsługa recepcyjna gości firmy
- inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania:
- orzeczenie o niepełnosprawności
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę na pełen etat
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Kontakt:
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.