CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania na stanowisku:
- Wsparcie procesów zachodzących w dziale finansów i księgowości lub HR;
- Odpowiadania na zapytania pracowników/ klientów biznesowych związanych z np.urlopami, płacami, fakturami itp.;
- Prowadzenie dokumentacji w systemie;
- Wsparcie w codziennej pracy zespołu administracyjnego.
Od kandydata/tki oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego;
- Dobrej znajomości języka angielskiego;
- Znajomości pakietu Microsoft Office;
- Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych;
- Firma zapewnia szkolenie wprowadzające.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
- Możliwość pracy w międzynarodowym zespole;
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie;
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.)
- Zdobycie cennego doświadczenia i przyjazną atmosferę pracy.