Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa; Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby klienta; Weryfikacja obiegu dokumentów; Współpraca z innymi działami w zakresie realizowania potrzeb klientów; Wsparcie działu handlowego oraz innych działów firmy; Udział w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    15 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   Kraków    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Doradca Klienta ds. Gastronomii

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,...
  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
PTP Process Analyst with French or Italian

PTP Process Analyst with French or Italian

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
praca stacjonarna
2447 dni temu

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 375,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at http://www.accenture.com/.

 

Accenture Operations is one of Accenture key capabilities dedicated to work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, helpdesk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.


PTP Process Analyst with French or Italian

Workplace: Kraków

Nr Ref.: 00503990

Key responsibilities
  • Actively perform and support PTP process activities such as below in required quantity and quality:
    • invoice processing,
    • payments, reconciliations,
    • purchase order administration,
    • P-Card administration,
    • master data administration 
    • communication with internal/ external parties
    • query resolution
    • supplier performance reporting
    • Month-end closing activities
    • Documentation maintenance and archiving
  • Participate in efforts to continuously improve and optimize Procure to Pay processes and procedures to enable organizational priorities and to optimize internal services and overall operating cost base
  • Support the design and maintenance of the Procure To Pay process model and the RACI (Responsible, Accountable, Consulted, Informed) tool design and help ensure consistent application of standard global and local processes
  • Contribute as a subject matter expert to implement best practices for tools and processes
  • Provide feedback on content and prioritization for future scope, requirements and release of the applications which are used to support financial processes 
  • Participate in projects or initiatives which improve the financial processes or the applications used to support them 
  • Provide status of work in process, assist in planning and coordinating execution of work, escalate issues in a timely and appropriate manner while pushing to identify resolutions
  • Provide collaboration and production support across Accenture’s global network. This includes global support to end users including answering questions, delivering training, facilitating the transition to latest tool releases from current tools and sharing best practices
  • Provide support to the maintenance and development of PTP procedures and internal controls which are related to their process 
  • Support the creation of business cases and service performance metrics reports, as required 
  • Support internal/ external audit activities 
  • Actively collaborate/ communicate with internal and external Accenture and client teams
Qualifications
  • Advanced communication skills in English and French or Italian
  • Min.  1 year working experience in accounting
  • MS Office working knowledge
  • Flexibility, especially in the period of month/year - end closing
  • Ability to work analytically, focus on details and high accuracy
  • Very good communication (written and oral) and interpersonal skills
  • Strong organizational, multi-tasking, and time-management skills
We offer
  • Opportunity to gain professional experience and broad analytical skills, in cooperation with highly marketable specialist expertise in their chosen areas
  • Collaboration and learning from diverse and talented colleagues in multinational environment
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis (we serve our Clients in almost 30 foreign languages)
  • Opportunity to attend specialist online and class trainings organized for our employees
  • At Accenture we take care of your studies obligations: thanks to flexible working hours you will be able to reconcile the internship with your classes
  • Challenging and responsible tasks from the very first day
When applying please enclose the below statement:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Accenture Sp. z o.o. or any other entity of the Accenture group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Accenture Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw, 00-121, ul. Sienna 39 or any other entity of Accenture group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Accenture group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended). I submit the data voluntarily. I have been informed about the right of access to the content of my data and about the possibility of correcting them."

Candidates who are currently employed by a client of Accenture or an affiliated Accenture business may not be eligible for consideration.

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa; Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby klienta; Weryfikacja obiegu dokumentów; Współpraca z innymi działami w zakresie realizowania potrzeb klientów; Wsparcie działu handlowego oraz innych działów firmy; Udział w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    15 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   Kraków    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Doradca Klienta ds. Gastronomii

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,...
  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...