Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 63724
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Zadanie 1: Prowadzenie obsługi przepływów finansowych • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej • sprawdzanie i zatwierdzanie poleceń przelewów oraz zleceń płatności z wykorzystaniem podpisu elektronicznego zgodnie z kartą wzorów podpisów • weryfikowanie przepływu środków do beneficjentów i kosztów ich realizacji • sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych
- Zadanie 2: Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej • dekretowanie dowodów księgowych • dokonywanie poleceń przelewu • prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym • weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych i potwierdzanie dokonania kontroli • weryfikowanie i kontrolowanie należytych zabezpieczeń umów i depozytów znajdujących się na rachunku pomocniczym • wystawianie dowodów księgowych
- Zadanie 3: Prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych • weryfikowanie stopnia wykorzystania przekazanych dotacji • weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.) • weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek • sporządzanie sprawozdań budżetowych
- Zadanie 4: Inwentaryzowanie aktywów • porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami • przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami
- Zadanie 5: Dokonywanie analiz prawnych • opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów • opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów
- Zadanie 6: Archiwizowanie dokumentacji • archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie • przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w przekazaniu do archiwów państwowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość zasad rachunkowości
- znajomość zagadnień związanych z księgowością
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- umiejętność obsługi MS Office: Word i Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe