Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 69142
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa klientów zewnętrznych,
- w budynku znajdującym się w dzielnicy Ursynów, przystosowanym dla osób niepełnosprawnych.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
- stabilną i ciekawą pracę w instytucji państwowej,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw."13-stka",
- dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat,
- nagrody uznaniowe,
- ruchomy czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00,
- możliwość rozwoju zawodowego (m.in. dofinansowanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych;
szkolenia),
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie.
Zakres zadań
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, rejestracja w systemie EZD i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych w Urzędzie, w szczególnosci w zakresie działalności Departamentu Legalizacji Pobytu.
- Wysyłanie korespondencji wpływającej do kancelarii ogólnej z komórek organizacyjnych Urzędu oraz jej rejestarcja w systemie EZD, w szczególnosci w zakresie działalności Departamentu Legalizacji Pobytu.
- Zakładanie i opisywanie teczek spraw prowadzonych przez Departament Legalizacji Pobytu i przekazywanie ich zgodnie z właściwością do wyznaczonych pracowników.
- Przyjmowanie korespondencji składanej w Biurze Podawczym Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
- Współpraca z Pocztą Specjalną Komendy Głównej Policji w sprawach dotyczących obsługi pocztowej Urzędu oraz z Pocztą Polska i innymi podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie, w tym opisywanie not obciążeniowych i faktur otrzymywanych z tytułu obsługi pocztowej Urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i stosowaniem instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów kancelaryjno-biurowych.
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie podstawowym A1.
- Samodzielność.
- Komunikatywność.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi klienta.
- Umiejętnosć obsługi systemu EZD.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie podstawowym wyższym A2.