KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Referent ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: RA/03/17
DO ZADAŃ DZIAŁU ARCHIWUM NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:
- Prowadzenie archiwów dla spraw obsługiwanych przez Grupę Kapitałową KRUK
- Segregacja, ewidencjonowanie, klasyfikowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji związanej z procesem windykacji
- Przechowywanie, porządkowanie i zabezpieczanie zasobu dokumentacji
- Udostępnianie dokumentów w formie papierowej lub elektronicznej klientom wewnętrznym i zewnętrznym
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach procesu zarządzania dokumentacją
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu podnoszenia standardów jakości i terminowości obsługi w ramach wyznaczonych zadań
OCZEKUJEMY:
- Dobrej znajomości MS Office (w szczególności Word i Excel)
- Dokładności i sumienności w realizacji wyznaczonych zadań indywidualnych oraz zespołowych
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Skrupulatności i odpowiedzialności za powierzone obowiązki
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
- Prawo jazdy kategorii B
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (0,5 etatu w godzinach 16:00-20:00)
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku zarządzania wierzytelnościami
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, profesjonalnym zespole