Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Aktywny udział i wsparcie w sprawnym procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów. Codzienna obsługa uczelnianego programu USOS oraz systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej. Kontrola terminowości opłat za akademik, ewidencjonowanie zadłużeń i prowadzenie związanej z tym...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Nadzór pedagogiczny nad działalnością podległych szkół dla dorosłych, Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego, Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Wsparcie w bieżących działaniach Dyrektora ds. Kształcenia, Terminowe...
Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Wrocław
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
904 dni temu
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko
referenta/specjalistę administracyjnego związany z dydaktyką
w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
DK.1100.14.2023
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało:
prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów,
sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw Studenckich, w tym sporządzanie raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on).
Wymagania:
ukończone studia wyższe (preferowane: administracja, lub pokrewne),
bardzo dobra obsługa komputera (Word Excel, urządzeń biurowych),
umiejętność szybkiego uczenia się, działania pod presją czasu,
dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
zaangażowanie i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Poznaj
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego (AMKL, daw. Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna we Wrocławiu) − państwowa uczelnia muzyczna powstała w 1948 roku we Wrocławiu, kształcąca na studiach pierwszego, drugiego oraz trzeciego stopnia, a także posiadająca uprawnienia do przeprowadzania postępowań habilitacyjnych oraz występowania z wnioskami o przyznanie tytułu profesora.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Aktywny udział i wsparcie w sprawnym procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów. Codzienna obsługa uczelnianego programu USOS oraz systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej. Kontrola terminowości opłat za akademik, ewidencjonowanie zadłużeń i prowadzenie związanej z tym...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Nadzór pedagogiczny nad działalnością podległych szkół dla dorosłych, Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego, Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Wsparcie w bieżących działaniach Dyrektora ds. Kształcenia, Terminowe...