
- Ogłoszenie nr: 160017
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 maja 2014 r.
Urząd Skarbowy w Kartuzach
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi rejonu egzekucyjnego
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Kartuzach
ul. Kościerska 13
83-300 Kartuzy
Miejsce wykonywania pracy:
- Kartuzy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie pod nadzorem postępowań egzekucyjnych w celu egzekucji należności pieniężnych,
- rozliczanie pod nadzorem wyegzekwowanych kwot,
- opracowywanie pod nadzorem orzecznictwa w zakresie egzekucji administracyjnej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu oraz w terenie
-praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, w pozycji siedzącej
-praca biurowa pod presją czasu
- praca związana z koniecznością poruszania się po budynku
Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Oświetlone jest światłem dziennym oraz elektrycznym jarzeniowym. Wyposażone jest w biurko, ergonomiczne siedzisko, telefon oraz zestaw komputerowy wraz z drukarką.
Na parterze znajduje się toaleta dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek dodatkowo wyposażony w windę. Ciągi komunikacyjne szerokie, umożliwiające poruszanie się np.wózkiem inwalidzkim.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera – pakiet biurowy,
- znajomość podstawowych przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego,
- grzeczność i uprzejmość,
- wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze,
- obsługa programów specjalistycznych wykorzystywanych na danym stanowisku pracy,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów