Sekretarz redakcji

Łużyckie Centrum Rozwoju
Lubań
praca stacjonarna
1 dzień temu
Łużyckie Centrum Rozwoju
Sekretarz redakcji
Miejsce pracy: Lubań
Numer: StPr/25/0455
OBOWIĄZKI:
1. Nadzorowanie i współtworzenie treści lokalnej gazety, prowadzenie redakcji, 2. Planowanie harmonogramu wydań gazety, 3. Przygotowywanie artykułów własnych, zamawianie i przyjmowanie materiałów nadsyłanych oraz wstępna korekta tekstu, 4. Dokonywanie niezbędnej selekcji tematycznej, 5. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania i rozwoju gazety, 6. Redagowanie i przygotowywanie do druku materiałów prasowych, 7. Monitorowanie spraw związanych z kolportażem, składem, łamaniem i drukiem, 8. Utrzymywanie kontaktów z lokalnymi instytucjami życia publicznego: współpraca z organizacjami, placówkami oświatowymi, samorządem lokalnym i mediami, 9. Relacjonowanie imprez i wydarzeń kulturalnych, 10. Współtworzenie strony internetowej gazety (wraz z profilem na FB), 11. Promocja gazety, 12. Odpowiedzialność za sprawy redakcyjne i finansowe, dokonywanie rozliczeń związanych z redagowaniem gazety zgodnie z obowiązującymi przepisami, 13. Współpraca z wydawcą i innymi współpracownikami zaangażowanymi w proces przygotowywania i opracowania materiałów i artykułów, 14. Przyjmowanie ogłoszeń do gazety, 15. Dbałość o rozwój gazety, 16. Pozyskiwanie nowych autorów tekstów oraz reklamodawców, 17. Reprezentowanie gazety na zewnątrz.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komputer - obsługa programu MS Office
Uprawnienia: Obsługa komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: a. obywatelstwo polskie, b. pełna zdolność do czynności prawnych, c. korzystanie z pełni praw publicznych, d. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e. zgoda na przetwarzanie danych osobowych, f. nieposzlakowana opinia, g. wykształcenie minimum średnie, h. co najmniej trzyletnie udokumentowane doświadczenie w pracy redakcyjnej w gazecie lub w wydawnictwie prasowym, i. znajomość procesu wydawania gazet/magazynów, j. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), k. znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, l. znajomość lokalnego rynku medialnego, m. dobry stan zdrowia, n. bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego (zwłaszcza ortografii i interpunkcji) oraz edycji tekstów, o. dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, terminowość, dokładność, rzetelność, sumienność, umiejętność skutecznego działania pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: a. doświadczenie w pracy w administracji publicznej, b. wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego, c. znajomość kanałów dystrybucji treści online, d. umiejętność budowania sieci kontaktów, e. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, f. zdolności organizacyjne.

Miejsce pracy:

Lubań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek-Sukiennice 38, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

Jarosław Bardowski


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Wymagane dokumenty:

Praca biurowa oraz w terenie, okazjonalnie zmienne godziny pracy (w trakcie organizowanych lub współorganizowanych wydarzeń), możliwa praca w dni wolne/weekendy. Wymagane dokumenty: a. list motywacyjny, b. życiorys - curriculum vitae, c. kserokopie dyplomów/świadectw potwierdzających wykształcenie, d. kserokopie świadectw pracy, e. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, f. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - zgodnie z załączonym wzorem (wzór dostępny na stronie internetowej BIP - Łużyckie Centrum Rozwoju), g. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór, h. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i. oświadczenie kandydata o tym, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, j. w przypadku osoby z niepełnosprawnością kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, k. do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia. Wymagane dokumenty: list motywacyjny i szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Łużyckim Centrum Rozwoju w Lubaniu zgodnie z RODO - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)" poświadczone własnoręcznym podpisem. Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego (uzyskane na koszt kandydata) oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy Łużyckim Centrum Rozwoju. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Informacji Turystycznej prowadzonej przez Łużyckie Centrum Rozwoju pod adresem Rynek-Sukiennice 24 w Lubaniu w godzinach pracy lub przesłać: elektronicznie (epuap, e-doręczenia) lub pocztą tradycyjną (liczy się data doręczenia) na adres z dopiskiem: Łużyckie Centrum Rozwoju, Rynek-Sukiennice 38; 59-800 Lubań "Nabór na stanowisko sekretarza redakcji" z podaniem imienia, nazwiska i adresu do korespondencji osoby składającej ofertę w terminie do 17 grudnia 2025 roku, do godz. 16:00. Aplikacje, które wpłyną do Łużyckiego Centrum Rozwoju po tym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Łużyckiego Centrum Rozwoju w Lubaniu, Rynek-Sukiennica 38. Osoba do kontaktu: Jarosław Bardowski, Dyrektor Łużyckiego Centrum Rozwoju, tel.: 781 456 135. Szczegółowe informacje o ofercie pracy: https://bip.miastoluban.pl/lcr,a,92603,nabor-na-stanowisko-sekretarza-redakcji.html

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "DOLNOŚLĄSKA"   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;