Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Warszawa
praca stacjonarna
779 dni temu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 95338

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin wymiaru czasu pracy, naturalne i sztuczne oświetlenie, budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów, na zewnątrz i wewnątrz budynku, brak windy osobowej

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę sekretarsko-biurową sekretariatu Komendanta Rejonowego Policji Warszawa VI oraz jego Zastępców,
  • kompletuje, przechowuje akty prawne i przekazuje ich do archiwum,
  • ewidencjonuje, kompletuje i udostępnia przespisy służbowe, decyzje Komendanta Rejonowego Policji Warszawa VI oraz decyzje, zarządzenia Komendanta Stołecznego Policji,
  • sporządza inwentaryzację roczną aktów prawnych,
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej KRP Warszawa VI,
  • wprowadza rejestr absencji kadry kierowniczej KRP Warszawa VI do Systemu Wspomagania Obsługi Policji
  • obsługuje pocztę elektroniczną

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze sekretarsko-biurowym
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • umiejętność obsługi komputera
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty