Service Desk Specialist

Grafton Recruitment

Kraków

119 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Desk Specialist
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-10-53264

For our client, leader among international technology companies in automotive and motorization area we are looking for IT Specialist (2nd line support).


Responsibilities:
  • Being the 2nd point of contact for advanced incidents and service requests related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network
  • Facilitates incident response and service request processes from ticket creation to ticket closure, including communications and documented resolutions
  • Diagnoses, researches and resolves technical hardware/software incidents; monitors service requests , initiates prescribed escalation process
  • Audits incidents to ensure identification of root cause & completion of the problems, Recognizes and informs management of recurring problems
  • References enterprise-wide list of assets, changes, locations, versions and warranties as part of incident response
  • Creates and maintains knowledge articles to be used internally and/or externally regarding training, best practices, solutions or processes as it relates to products, environments and related technologies
Requirements:
  • Min 2 years of experience working in IT service desk
  • Knowledge of servers, configurations, instalations
  • Experienced with office 365 in Cloud
  • Experienced with Cisco phones
  • Experienced with System Center Configurating Manager
  • Knowledge of Active Directory
  • Understanding of mobile devices
  • Knowledge of Setting VPN
  • Knowledge of Setting equipment
  • Working knowledge of Microsoft Office, SharePoint, Internet Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.) and Service Desk Tracking tools
  • Good English skills min B2 level
  • Passion for learning about new technologies.
Benefits:
  • Working in an international environment
  • Working hours from 8 am to 4.00 pm
  • Private medical healthcare
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Stable employment with market competitive salary,
  • Fresh fruits in the office.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.