Solution Specialist

Devire

Warszawa

84 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: PL39006

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Solution Specialist

Our client is one of the most recognizable FMCG companies in the world. Currently, we are looking for a candidate who will join the team as a Solution Specialist. The person employed in this position will be responsible for identifying and solving problems related to order entry, order capture and order creation, proposing and implementing improvements, supporting daily business needs in order to achieve the best results, acting as a point of contact and expert for all issues and questions related to master data management, serving as Interface between Customer Service team and IT team, everyday work in SAP - analysis of existing system processes, suggesting improvements, performing tests and implementing new functionalities and training of employees in this area.

Our Client offers: 

  • Attractive salary and stable employment 
  • Possibility to work in an international environment
  • Good location and regular working hours
  • Great working atmosphere
  • Rich package of benefits (medical and dental care, lunch card, sports card, language classes, home office, tickets for cultural events and more)

We are looking forward to meeting the Candidate who have:

  • 2-3 years of experience in customer service, order fulfillment, planning, sales or logistics area
  • Strong analytical and communication skills
  • Advanced knowledge of SAP nad MS Excel
  • Results and customer oriented
  • High degree of accuracy and attention to details
  • Fluent in Polish and English (B2)
  • Knowledge of Hungarian, Romanian, Czech or German would be an asset

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Poznaj

Devire sp. z o.o

devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta