Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Pasłęk Specjalista ds. Administracyjnych Pasłęk
Specjalista do spraw gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa

Specjalista do spraw gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa

Urząd Miejski w Pasłęku
Pasłęk
praca stacjonarna
5 dni temu
Urząd Miejski w Pasłęku
Specjalista do spraw gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa
Miejsce pracy: Pasłęk
Numer: StPr/25/1739
OBOWIĄZKI:
1) W zakresie gospodarki wodno-ściekowej realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych. 2) W zakresie drogownictwa realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Inne] : Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne. Umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej oraz kosztorysowania. Wymagania: 1) wymagania niezbędne: a) wykształcenie: wyższe techniczne, b) staż pracy - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną, c) obywatelstwo polskie, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczy w warunkach pracy określonych w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia o naborze, e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, f) nieposzlakowana opinia, g) kandydat musi spełniać inne ewentualne wymagania dotyczące zatrudnienia na stanowisku urzędniczym wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, h) prawo jazdy kat. B. 2) wymagania dodatkowe podlegające ocenie: I. preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne, II. doświadczenie zawodowe i inne kwalifikacje w zakresie zadań realizowanych na stanowisku objętym naborem, III. doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dotyczące pracy w administracji publicznej, w tym samorządowej, IV. potencjał kandydata w zakresie kwalifikacji i cech osobowości niezbędny do prawidłowego, samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku, którego nabór dotyczy - preferowane cechy: kreatywność, odpowiedzialność, dokładność, aktywność, dyspozycyjność, uprzejmość, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoki poziom samodzielności w realizacji powierzonych zadań, w tym umiejętność planowania działań, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji w ramach posiadanych kompetencji, V. umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej, szczególnie w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej, VI. znajomość kosztorysowania, VII. znajomość zasad i procedur administracyjnych obowiązujących w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu wniosków/zgłoszeń do urzędów (np. UKE, KRRiT), VIII. biegła obsługa komputera, w szczególności programu Microsoft Excel (tworzenie tabel, zestawień, analiz, używanie formuł, filtrowania i funkcji analitycznych), IX. znajomość programów wspomagających pracę techniczną i narzędzi branżowych wykorzystywanych przy planowaniu i dokumentowaniu inwestycji, X. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym od-prowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 757), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 889), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).

Miejsce pracy:

Pasłęk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

552482001


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

. Wymagane dokumenty aplikacyjne jakie powinna złożyć osoba ubiegająca się o przyjęcie na wyżej wymienione stanowisko: 1) Dokumenty obligatoryjnie wymagane: a) Kserokopie świadectw pracy w rozumieniu ustawy Kodeks pracy, potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie. b) Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających poziom oraz kierunek wykształcenia wymagany do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie. c) Wypełniony kwestionariusz osobowy druk dostępny w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłęku (w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy). d) Podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. e) Podpisane przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na wolne stanowisko urzędnicze dotyczącą zakresu przetwarzania jego danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- druk dostępny w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłęku w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy. f) Podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb rekrutacji - druk dostępny w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłęku w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy. 2) Dokumenty dodatkowe: a) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzona za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie dotyczy osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. b) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje zawodowe (np. Certyfikaty), w zakresie wymaganym na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do 08 grudnia 2025 r. do godziny 15.30. Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pasłęku w godzinach pracy Urzędu, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, w zaklejonych kopertach z napisem Nabór na stanowisko ds. gospodarko wodno-ściekowej i drogownictwa". Dokumenty, o których mowa w punkcie 5 ogłoszenia, z wymaganymi potwierdzeniami za zgodność z oryginałem, można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Pasłęku, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, z napisem na kopercie Nabór na stanowisko ds. gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa". Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną pocztą do Urzędu Miejskiego w Pasłęku powyżej określonym terminie ich składania nie będą rozpatrywane. Nie można złożyć dokumentów w formie elektronicznej.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Węgorzewo, ul. Plac Wolności 7    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowywaniu opisów zamówień (m.in. kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dotyczących robót konserwacyjnych oraz usuwania szkód powodziowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie korespondencji z...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Współpracy z Użytkownikami Wód

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kalisz, ul. Skarszewska 42A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista w Wydziale ds. Rozliczeń Osób Ubezpieczonych w Departamencie Współpracy Międzynarodowej

    Centrala NFZ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    GŁÓWNE ZADANIA terminowe i zgodne z obowiązującymi procedurami prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń przedstawianych przez inne państwa członkowskie UE/EFTA; nadzór merytoryczny nad działaniami oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie obsługi roszczeń; udział w przygotowaniu...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...