Specjalista ds. administracji w Departamencie Doradztwa [Rekrutacja prowadzona online]
(Poznań, ul. Abpa A. Baraniaka 88E)
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji w Zespole Cen Transferowych. Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(a) m.in. za: fakturowanie i windykację należności, zakładanie i administrowanie projektami w wewnętrznym systemie, nadzorowanie procesu AML oraz podpisywania umów, kontakt z klientem zewnętrznym w sprawach administracyjnych, przygotowywanie zestawień i raportów, edycję dokumentów, obsługę poczty, organizowanie spotkań video i telekonferencji.
Wymagamy:
- wykształcenia wyższego
- ok. 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej
- komunikatywności i relacyjności (współpraca z zespołem oraz z klientem)
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
- dobrej znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
- samodzielności w działaniu i umiejętności rozwiązywania problemów
- umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu
- dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności za wykonane zadania
Zapewniamy:
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), wraz z pakietem benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny Medicover Benefits, MultiSport
- brak rutyny i udział w ciekawych projektach, w tym międzynarodowych
- udział w szkoleniach wewnętrznych w ramach Akademii Grant Thornton (np. dobra organizacja czasu pracy, komunikacja z klientem, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie zespołem)
- rozwój kompetencji zawodowych
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00), w tym home office
- przyjazną atmosferę pracy w zróżnicowanym kilkunastoosobowym zespole