JAKO
Specjalista ds. administracji
MIEJSCE PRACY: Poznań
Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 10 lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
- Dynamiczny rozwój, bogaty system szkoleń
- Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy
- Stabilność zatrudnienia i korzystne warunki wynagradzania
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- szukanie dostawców produktów niehandlowych, negocjowanie cen, optymalizacja kosztów, testowanie produktów,
- koordynacja pakietów startowych dla sklepów (nadzorowanie dostaw i bieżące wsparcie działu VM),
- bieżące zaopatrywanie sklepów w produkty niehandlowe,
- składanie zamówień i planowanie dostaw towarów niehandlowych do magazynu,
- rozliczanie i opisywanie faktur,
- bieżąca współpraca ze sklepami i dostawcami
Jeżeli masz:
- Znajomość zagadnień z działu logistyki, planowania, alokacji i zakupów
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
- Dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na zmiany
- Obowiązkowość i systematyczność w wykonywaniu zadań
- Dobre umiejętności organizacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Komunikatywną znajomość j. angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w retailu
- Mile widziana znajomość programu AX Dynamics, WMS i POS
APLIKUJ
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU PEPCO!
WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.PEPCO.PL