Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    18 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji

ZIKO Apteka Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1302 dni temu

 

ZIKO to polska sieć aptek, drogerii oraz salonów optycznych. Naszą działalność opieramy na trosce o zdrowie Pacjenta i na dbałości o najwyższą jakość.

  

Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. Naszą firmę tworzy zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy. 

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy:Kraków

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z klientem wewnętrznym pod kątem administracyjno-operacyjnym
  • Współpraca z TU w zakresie zawierania i przedłużania polis oraz likwidacja szkód
  • Koordynowanie umów oraz współpraca z dostawcami poszczególnych usług i mediów
  • Zarządzanie flotą samochodową
  • Prowadzenie bieżących spraw związanych z gospodarką odpadami, w szczególności ewidencji odpadów w systemie BDO
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i sprawozdań
  • Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z procedurą biura
  • Inne czynności administracyjno-biurowe wynikające z bieżących potrzeb

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo)
  • Min. 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów
  • Wysokie kompetencje interpersonalne
  • Ukierunkowanie na klienta wewnętrznego
  • Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
Naszym Pracownikom zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę
  • Szkolenia e-learningowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atmosfera oparta na współpracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta sportowa
  • Premia za polecanie przyjaciół
  • Nowoczesne biuro o wysokim standardzie
  • Szkolenia stacjonarne
  • Narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie do przesyłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków moich dodatkowych danych osobowych (numer kontaktowy, adres mailowy, wizerunek, zainteresowania), które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub innych przepisach prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach aplikacyjnych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z ubieganiem się o zatrudnienie. Podanie danych osobowych jest niezbędne, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Przysługuje Pani/Panu odwołanie zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia Pani/Panu dalsze ubieganie się o zatrudnienie. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po tym okresie Pani/Pana dane zostaną usunięte. W celu wycofania zgody przed upływem tego okresu i usunięcia danych prosimy o przesłanie informacji o wycofaniu zgody na adres: rekrutacja@ziko.pl. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ochrony danych. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych w celu nadzorowania przestrzegania przepisów ochrony danych. W celu kontaktu z nim udostępnia się adres e-mail: daneosobowe@ziko.pl.
 

Poznaj

ZIKO Apteka Sp. z o.o.

 

Dobro Naszych Pacjentów jest dla Nas najważniejsze. Od 2005 roku dokładamy wszelkich starań, aby w codziennej pracy dbać o zdrowie osób odwiedzających nasze apteki. Dzięki temu cieszymy się ich zaufaniem. ZIKO to rozpoznawalna marka – gwarant profesjonalizmu i troski o Pacjenta.

 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    18 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...