Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Administracji
XTG S.A.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
48 dni temu

Ogłoszenie numer: 5210520, z dnia 2021-08-11

Od 2009 roku zmieniamy świat dystrybucji urządzeń mobilnych, jak również z branży AGD i beauty - i nie stoimy w miejscu. Wciąż poszerzamy nasze portfolio produktów m.in. o obszar IT (hardware) oraz fotowoltaikę, zapewniając naszym Klientom coraz bardziej komplementarne wsparcie ich biznesu. Kieruje nami ambicja, by tworzyć najlepsze, globalne centrum zakupowe zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. I choć pracujemy z najnowocześniejszymi technologiami, sukcesy i ciągły rozwój zawdzięczamy przede wszystkim ludziom.

 

Stworzyliśmy i stale rozwijamy różnorodny, wielokulturowy zespół osobowości, które wykorzystując swoje możliwości i realizując talenty skutecznie prowadzą XTG przez dynamiczny rynek. Codziennie witamy i pozdrawiamy się w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce, w którym każdy czuje się dobrze – jako ważna i ceniona część zespołu, otoczona wsparciem i życzliwością.

 

Dołącz do świata XTG – jako klient lub część zespołu. Zapraszamy do kontaktu – jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.

 

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Rejestracja kontrahentów oraz aktualizacja bazy dokumentacji produktowej.
  • Wsparcie działu handlowego w obszarze koordynacji procesu kontaktu z klientami oraz dostawcami.
  • Zadania związane z administracją biura i Spółki, w tym wystawianie dokumentów w systemie ERP.
  • Weryfikacja stanów magazynowych we współpracy z magazynem.
  • Obsługa płatności.

Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w firmie dystrybucyjnej/ handlowej/produkcyjnej.
  • Język angielski na poziomie minimum B2.
  • Znajomość programu COMARCH lub innego systemu ERP / SAP / systemy bankowe.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Mocna orientacja na klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innych.
  • Szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu.
  • Pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Praca od poniedziałku do piątku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

XTG S.A.

Od 2009 roku zmieniamy świat dystrybucji urządzeń mobilnych, jak również z branży AGD i beauty - i nie stoimy w miejscu. Wciąż poszerzamy nasze portfolio produktów m.in. o obszar IT (hardware) oraz fotowoltaikę, zapewniając naszym Klientom coraz bardziej komplementarne wsparcie ich biznesu. Kieruje nami ambicja, by tworzyć najlepsze, globalne centrum zakupowe zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. I choć pracujemy z najnowocześniejszymi technologiami, sukcesy i ciągły rozwój zawdzięczamy przede wszystkim ludziom.

Stworzyliśmy i stale rozwijamy różnorodny, wielokulturowy zespół osobowości, które wykorzystując swoje możliwości i realizując talenty skutecznie prowadzą XTG przez dynamiczny rynek. Codziennie witamy i pozdrawiamy się w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce, w którym każdy czuje się dobrze – jako ważna i ceniona część zespołu, otoczona wsparciem i życzliwością.

Dołącz do świata XTG – jako klient lub część zespołu. Zapraszamy do kontaktu – jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.

NASZE NAGRODY

  • Diament Forbesa przyznawany firmom najszybciej zwiększającym swoją wartość.
  • Nagroda Pracodawcy Roku BrandsIT., przyznawana firmom, które realnie przyczyniają się do propagowania cyfryzacji, rozwoju branży IT oraz promowania rzetelnego biznesu.

NASZE LOKALIZACJE

Swoim Pracownikom zapewniamy komfortowe warunki pracy w naszych lokalizacjach w całej Polsce: Wrocław - Tyniecka 5A / Bielany Wrocławskie - Niebieska 3 / Warszawa - Belwederska 9A /Kraków - Bosaków 5A. Liczne udogodnienia takie jak: dedykowane miejsca parkingowe, rowerownia, ułatwienia dla niepełnosprawnych, pyszna kawa w biurze - sprawiają, że przysłowiowy etat mija w mgnieniu oka. Niekorporacyjna atmosfera pracy, międzynarodowy team i szacunek do człowieka to pojęcia najlepiej opisujące XTG jako pracodawcę.

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI W XTG S.A. ?

Bardzo sprawnie i z maksymalnym nastawieniem na Kandydata. Po każdym z etapów gwarantujemy feedback, a w momencie zakończenia procesu stawiamy na rozwojową informację zwrotną dla Talentów, które zaprosiliśmy na finalne spotkania.

Od momentu aplikacji i jej pozytywnego rozpatrzenia przez dział HR dzielą Cię maksymalnie trzy etapy, aby potencjalnie stać się częścią naszego zespołu.

ETAP PIERWSZY: spotkanie online/telefoniczne lub face to face. Na rozmowie spotkasz się z przedstawicielem działu HR oraz koordynatorem lub bezpośrednim przełożonym. W wybranych procesach możesz spodziewać się również zadania rekrutacyjnego, o którego rozwiązanie zostaniesz poproszony/poproszona.

ETAP DRUGI: w przypadku niektórych stanowisk zostaniesz zaproszony/zaproszona na rozmowę z managerem lub dyrektorem danego działu oraz poprosimy Ciebie o wskazanie kontaktów referencyjnych.

ETAP TRZECI: proces kończy przedstawienie oferty zatrudnienia wybranym osobom. Po akceptacji warunków zatrudnienia, zapraszamy do odbycia onboardingu gdzie nasz Pracownik (trzymamy kciuki, że będziesz to właśnie Ty!) zapozna się z tym co na co dzień otacza nas w XTG.

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!

Podobne oferty