CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Obecnie przeprowadzamy proces dla dużej, międzynarodowej firmy outsourcingowej wspomagającej swoich Klientów w procesie tranformacji biznesowej.
Jeśli chcesz robić coś, co faktycznie ma znaczenie, aplikuj!
Czym będziesz się zajmował?
- Utrzymaniem dobrych relacji z klientami (kontakt mailowy i telefoniczny),
- Doradztwem i kontaktami z Klientami biznesowymi w zakresie opcji płatności,
- Terminową obsługą przychodzących reklamacji Klientów i zapytań przez telefon i e-mail (analiza przyczyn i zasadności),
- Obsługą zgłoszeń dotyczących zwrotów produktów od Klientów (najczęściej różnych instytucji),
- Koordynacją całego procesu pod kątem logistycznym i organizacyjnym włączając w to m.in.: zorganizowanie wysyłki, magazynowanie, ewentualne wysłanie zamiennika,
- Kontaktem z Klientami w sprawie zaległych rachunków/ analiza przyczyn braku płatności,
- Zapobieganiem ponownemu występowaniu reklamacji poprzez współpracę z zespołem rozliczeniowym.
Czego firma oczekuje?...
- Co najmniej średniego wykształcenia,
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego i angielskiego (min. B2)
- Biegłej znajomość obsługi komputera,
- Odporności na stres, sumienności oraz umiejętności analitycznych.
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta/ telefonicznym kontakcie z klientami/ rozpatrywaniu skarg,
- Znajomość programu SAP.
...A co gwarantuje?
- Wykorzystywanie języków obcych w codziennej pracy,
- Zdobycia doświadczenia w pracy z Klientami oraz w pracy nad rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne rozwiązania dla biznesu,
- Szkolenia i program rozwojowy pozwalający rozwinąć twój potencjał,
- Możliwość uczestnictwa w projektach dla różnych Klientów w wybranych branżach realizowanych zarówno w Warszawie, w innych miastach Polsi oraz poza naszymi granicami
- Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu,
- Możliwość wzięcia udziału w różnych inicjatywach takich jak klub książki, zajęcia z fotografii, klub biegacza, eventy rodzinne, czy spotkania kulturalne,
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa,
- Przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku.