Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Administracyjnych
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Krakowiaków 46
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
88 dni temu
Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Krakowiaków 46


Miejsce pracy: Warszawa, Krakowiaków 46 (The Park Warsaw)

Forma współpracy: Umowa o pracę

Zadania na stanowisku
  • Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna
    i recepcyjna biura;
  • Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi, eksploatacji i zaopatrzenia biura;
  • Bieżące wsparcie administracyjno-księgowe, kodowanie faktur w systemie SAP;
  • Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura.
Wymagania formalne
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
  • Znajomość systemu SAP (mile widziane);
  • Milej widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku.
Oczekiwania interpersonalne
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność określania priorytetów;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, umiejętność koordynacji wielowątkowych tematów;
  • Efektywna współpraca z innymi z zespołami z różnych kultur i narodowości;
  • Umiejętne podejmowanie decyzji w ramach określonych uprawnień;
  • Działanie zgodnie z etyką i wartościami firmy;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole;
  • Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
  • Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
  • Dofinansowanie do okularów;
  • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
  • Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
  • W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Poznaj

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać CEMEX?

CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.

Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.

Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany, kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.

W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.

Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.

Proces rekrutacji w CEMEX

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie ze specjalistą HR
Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
Krok Złożenie oferty zatrudniania

Podobne oferty