Miejsce pracy: Warszawa, Krakowiaków 46 (The Park Warsaw)
Forma współpracy: Umowa o pracę
- Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna
i recepcyjna biura; - Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych;
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi, eksploatacji i zaopatrzenia biura;
- Bieżące wsparcie administracyjno-księgowe, kodowanie faktur w systemie SAP;
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Znajomość systemu SAP (mile widziane);
- Milej widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność określania priorytetów;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, umiejętność koordynacji wielowątkowych tematów;
- Efektywna współpraca z innymi z zespołami z różnych kultur i narodowości;
- Umiejętne podejmowanie decyzji w ramach określonych uprawnień;
- Działanie zgodnie z etyką i wartościami firmy;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole;
- Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania