Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009. Jako swój cel postawiła sobie prowadzenie działalności dobroczynnej – więcej https://www.adra.pl/
Specjalista ds administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 1/12/2022
Opis stanowiska
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w tym proszenie ewidencji poczty przychodzącej i wychodzącej,
Opisywanie faktur oraz archiwizowanie dokumentów,
Wsparcie w zakresie zadań administracyjnych oraz organizacyjnych np. obsługa e-mailu i telefonu sekretariatu,
Przygotowywanie pism i innych dokumentów np. składanie zapytań ofertowych oraz zamawianie sprzętu, artykułów biurowych itd.
Prowadzenie ewidencji wyposażenia w tym prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,
Wsparcie w prowadzeniu bazy darczyńców,
Kontakt z kontrahentami, skanowanie i kserowanie dokumentacji i inne prace administracyjne,
Pomoc w bieżących zadaniach, wynikających z aktualnych potrzeb Fundacji.
Wymagania
Wykształcenie min. średnie,
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność w działaniu,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
Ciekawą pracę od zaraz,
Możliwość awansu,
Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej i rozwijającej się Organizacji
Zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin według oczekiwań pracownika,
Elastyczny system pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...