specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości prawa wieczystego użytkowania gruntów, Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi związanymi z budową urządzeń infrastruktury technicznej,...
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009. Jako swój cel postawiła sobie prowadzenie działalności dobroczynnej – więcej https://www.adra.pl/
Specjalista ds administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 1/12/2022
Opis stanowiska
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w tym proszenie ewidencji poczty przychodzącej i wychodzącej,
Opisywanie faktur oraz archiwizowanie dokumentów,
Wsparcie w zakresie zadań administracyjnych oraz organizacyjnych np. obsługa e-mailu i telefonu sekretariatu,
Przygotowywanie pism i innych dokumentów np. składanie zapytań ofertowych oraz zamawianie sprzętu, artykułów biurowych itd.
Prowadzenie ewidencji wyposażenia w tym prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,
Wsparcie w prowadzeniu bazy darczyńców,
Kontakt z kontrahentami, skanowanie i kserowanie dokumentacji i inne prace administracyjne,
Pomoc w bieżących zadaniach, wynikających z aktualnych potrzeb Fundacji.
Wymagania
Wykształcenie min. średnie,
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność w działaniu,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
Ciekawą pracę od zaraz,
Możliwość awansu,
Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej i rozwijającej się Organizacji
Zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin według oczekiwań pracownika,
Elastyczny system pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009. Jako swój cel postawiła sobie prowadzenie działalności dobroczynnej – więcej https://www.adra.pl/
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości prawa wieczystego użytkowania gruntów, Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi związanymi z budową urządzeń infrastruktury technicznej,...