Dział Organizacji Sprzedaży,
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- rekomendowanie cen w oparciu o przyjęte standardy,
- tworzenie raportów i sporządzanie sprawozdań,
- współtworzenie nowego procesu raportowania,
- monitorowanie poziomu marży, cen i rentowności umów,
- zbieranie i opracowywanie informacji o potrzebach klientów w zakresie zmian w polityce cenowej.
- masz wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
- masz doświadczenie w sprzedaży i w sporządzaniu raportów,
- posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel) na poziomie bardzo dobrym,
- potrafisz myśleć analitycznie i dobrze organizujesz swoją pracę,
- potrafisz rozwiązywać problemy i dążysz do rezultatów,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną oraz lubisz pracować w zespole.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym