Dział Organizacji Sprzedaży,
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- rekomendowanie cen w oparciu o przyjęte standardy,
- tworzenie raportów i sporządzanie sprawozdań,
- współtworzenie nowego procesu raportowania,
- monitorowanie poziomu marży, cen i rentowności umów,
- zbieranie i opracowywanie informacji o potrzebach klientów w zakresie zmian w polityce cenowej.
- masz wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
- masz doświadczenie w sprzedaży i w sporządzaniu raportów,
- posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel) na poziomie bardzo dobrym,
- potrafisz myśleć analitycznie i dobrze organizujesz swoją pracę,
- potrafisz rozwiązywać problemy i dążysz do rezultatów,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną oraz lubisz pracować w zespole.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym