Wyobraź sobie, że pracujesz w jednym z najlepszych zespołów wspierających działania biznesu w Polsce. Doskonale znasz procesy HR. Twoją pasją jest praca z drugim człowiekiem.
Brzmi przyjemnie, prawda? To brzmi jak praca w Pekao Direct na stanowisku….
- tworzeniu i wdrażaniu procedur i narzędzi w zakresie HR,
- tworzeniu opisów stanowisk i profili kompetencyjnych,
- sporządzaniu raportów i analiz, monitorowaniu kluczowych wskaźników HR,
- realizacji oceny pracowniczej oraz badaniu zaangażowania,
- szkoleniu i wdrożeniu nowych pracowników (onboarding),
- bieżącej współpracy z biznesem w zakresie potrzeb HR
- raportowaniu i przygotowywaniu prezentacji na potrzeby dyrektora Departamentu i członków Zarządu.
- posiada wykształcenie wyższe (preferowane ZZL, psychologia),
- posiada min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- posiada wysoko rozwinięte umiejętności Power Point i Excel,
- jest otwarta, posiada bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- jest kreatywna i ma nowoczesne spojrzenie na HR,
- mile widziana znajomość twardego HR,
- bardzo dobrze organizuje pracę własną
- jest zorientowana na cele i zadania, wykazuje inicjatywę oraz chęć rozwoju i nauki.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport),
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.