Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warsaw, Masovia
Nr ref.: 82510_1612460423
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 18, Warszawa
Zakres zadań:
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji,
- naliczanie wynagrodzeń (dla ponad 400 pracowników),
- sporządzanie listy płac,
- wspieranie pracowników i obsługa systemu kadrowo-płacowego.
Wymagania:
- praktyka w naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu akt osobowych,
- znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office, w szczególności MS Excel,
- życzliwość i profesjonalizm w komunikacji z klientem wewnętrznym,
- wykonywanie zadań rzetelnie, dokładnie i radzenie sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego oraz znajomość programu Enova.
Oferujemy:
Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę,
- Możliwość pracy z domu do 3 dni w tygodniu (telepraca).
Kultura i rozwój:
- Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
- Dofinansowanie nauki - kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
- Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE).