INWEMER Serwis Sp. z.o.o działa na terenie całego kraju ,zajmuję się techniczną obsługą nieruchomości.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- zapewnianie terminowego obiegu dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- korespondencja z kontrahentem
- obsługa aplikacji do zarządzania zleceniami
- rozliczanie zleceń w aplikacji
- przygotowywanie zestawień, statystyk i harmonogramów
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel
- zdolności organizacyjne
- rzetelność i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków
- osoby z orzeczeniem niepełnosprawności
- uczące się zaocznie
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.