Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: lubuskie/ Wschowa
Nr Ref.: BOK/08/2016/KLC
Główne obowiązki na stanowisku:
- Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy,
- Pozyskiwanie i terminowa realizacja zamówień od klienta,
- Obsługa programów sprzedażowych oraz weryfikacja danych w systemie,
- Dbałość o prawidłowy przepływ informacji,
- Sporządzanie niezbędnych zestawień, raportów i analiz,
- Obsługa procesu reklamacji,
- Opieka posprzedażowa nad klientem,
- Miękka windykacja należności.
Wymagania:
- Ukończone studia wyższe,
- Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale obsługi klienta,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Biegła obsługa komputera,
- Komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Oferujemy:
- Stałą i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.