Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław
| Numer ref.: CAL/037/POZ
Zadania
- Bezpośredni kontakt z klientem w odpowiedzi na zapytania (czat, telefon, mail)
- Odpowiadanie na pytania na temat produktów, proponowanie rozwiązań
- Kierowanie do odpowiedniego działu, przekazywanie kontaktu do sprzedawcy
- Badanie potrzeb klienta, tworzenie leadów sprzedażowych
Wymagania
- Biegła znajomość języka francuskiego (C1)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży lub obsługi klienta
- Mile widziane wykształcenie lub wiedza z zakresu digital marketingu
Oferta
- Umowa o pracę na czas określony (rok), z możliwością przedłużenia kontraktu bezpośrednio z pracodawcą
- Zatrudnienie na pełen etat - praca zmianowa tydzień na tydzień (8-16/10-18)
- Benefity pozapłacowe (Multisport, Luxmed, PZU)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Oferta dot. pracy tymczasowej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.