Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

CCIG Group Sp. z o.o.

Wrocław

31 dni temu

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twoje zadania:
  • kontakt z klientami,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Kontrahenta,
  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientem.
Nasze oczekiwania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, wysoka kultura osobista,
  • silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dla Ciebie:
  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • pracę od poniedziałku do piątku z możliwością dostosowania grafiku,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy przed rozpoczęciem współpracy, wsparcie doświadczonych trenerów projektu i przełożonego,
  • rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • możliwość współpracy ze znajomymi,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę!

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta