- Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
- Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
- Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
- Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi systemów CRM.
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
- Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.