Specjalista ds. obsługi klienta

INSPIRO TEAM SP. Z O.O

Warszawa, Siedlce

1 dzień temu

więcej o firmie na stronie www : inspiro.team

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Siedlce
Do Twoich zadań należeć będzie: 
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów 
  • budowanie relacji z klientami i zapewnienie im doskonałej obsługi
  • przygotowywanie i realizacja planów rozwoju współpracy z klientami
  • przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych oraz prezentacji
  • spotkania z klientami
  • realizacja celów i planów sprzedażowych (kwartalnych i rocznych)
  • negocjacje kontraktów oraz umów z klientami
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w branży : Badanie rynku i opinii publicznej
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
  • cechuje Cię samodzielność i dobra organizacja pracy
  • masz pozytywne nastawienie i lubisz realizować ambitne cele
  • znasz Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Power Point
  • potrafisz aktywnie słuchać i szybko analizować potrzeby klientów
  • posiadanie prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
  • jesteś gotowy/a raz w tygodniu odwiedzać siedzibę firmy
Oferujemy : 
  • wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • laptop + telefon 
  • stabilne zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B lub umowę o pracę po okresie próbnym 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 APLIKUJ TERAZ 

.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych, po przesłaniu zgłoszenia rekrutacyjnego, jest Inspiro Team sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach (08-110), ul. 11 listopada 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000808525 , posługującej się nr NIP: 8212665501 oraz REGON: 384641744; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta na podstawie art. 6 ust 1 pkt a i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu zakończenia rekrutacji.; 4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 7) Z Administratorem danych osobowych można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 11 listopada 9, 08-110 Siedlce lub email: iod@inspiro.team

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

INSPIRO TEAM SP. Z O.O