Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kudowa-Zdrój    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  część etatu
    5 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Customer Support Specialist (Armenian + English)

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone; Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care; Handling complaints, returns and equipment replacements according to company procedures; Updating customer...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei Foundever wirst du: Täglich (per Telefon und E-Mail) mit Kunden aus dem deutschsprachigen Markt...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds.obsługi klienta

Eckert AS Sp. z o.o.
Legnica
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1547 dni temu

ECKERT AS SP. Z O.O.

 

Innowacja najlepiej oddaje filozofię oraz działanie naszej firmy. Jesteśmy wiarygodnym pracodawcą – przemawia za nami 30 lat funkcjonowania. Jesteśmy twórcami nowoczesnych i wyjątkowych na skalę światową rozwiązań (także opatentowanych). 50% naszej sprzedaży stanowi eksport. Nasze rozwiązania wielokrotnie były nagradzane, zarówno przez instytuty naukowe, jak i komisje przyznające nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych specjalistycznych targach. Naszą siłą jest młody i zgrany zespół. Stawiamy na inicjatywę.

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko:

Specjalista ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Legnica
Opis zadań:
  • wykonywanie napraw zdalnych maszyn i urządzeń
  • kompleksowa obsługa dealerów
  • sporządzanie dokumentacji wysyłkowej
  • obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów
  • przygotowywanie ofert w zakresie świadczonych usług
  • kontakt z klientem pod kątem serwisowym
Wymagania:
  • wykształcenie techniczne (preferowane elektryczne)
  • podstawowa znajomość schematów elektrycznych
  • podstawowa znajomość rysunku technicznego
  • komunikatywna znajomośc języka angielskiego
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych w kontakcie z klientem
  • kultura osobista oraz wysokie umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
  • pracę w nowoczesnej firmie z długoletnią tradycją
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • wynagrodzenie zasadnicze i premię miesięczną
  • praca stacjonarna w systemie jednozmianowym
  • kontakt z nowymi technologiami
  • możliwośc rozwoju osobistego oraz zawodowego
  • dofinansowanie do karty Multisport, bony, paczki itp.
  • dofinansowanie do posiłków
  • możliwość ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawickiej 4c, 59-220 Legnica (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy@eckert.com.pl

Dokumenty w języku polskim: CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@eckert.com.pl lub korespondencyjnie: ECKERT AS Sp. z o.o., ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kudowa-Zdrój    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  część etatu
    5 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Customer Support Specialist (Armenian + English)

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone; Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care; Handling complaints, returns and equipment replacements according to company procedures; Updating customer...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei Foundever wirst du: Täglich (per Telefon und E-Mail) mit Kunden aus dem deutschsprachigen Markt...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.