Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój profil
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B2)- warunek konieczny!
- Znasz Pakiet Office
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta
- Możesz pracować w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
- Cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
- Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Jesteś samodzielny i nie boisz się nowych wyzwań
Twoje zadania:
- Posprzedażowa obsługa klientów (e-mail)
- Wsparcie klienta – pomoc, realizacja dyspozycji, odpowiedzi na zadawane pytania
- Sporadyczna obsługa telefoniczna (tylko połączenia wychodzące)
- Współpraca z działem sprzedaży i innymi działami firmy
- Wsparcie projektu w zakresie wdrażania nowych rozwiązań
- Budowanie relacji z klientami
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi zgodnie ze standardami firmy
Oferujemy:
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (zamiennie w biurze i zdalnie)
- Dofinasowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
- Możliwość rozwoju – praca na nowym projekcie z branży Wellness
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Fajną atmosferę
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.