- Obsługa przesyłek międzynarodowych w zakresie przyjęcia i wyprawienia międzynarodowych linii drobnicowych oraz linii importowych bezpośrednio od Klienta,
- Odpowiedzialność za zdarzenia trackingowe oraz jakość wyprawianych linii,
- Nadzór nad dokumentacją celną związaną z obsługą przesyłek do i z Wielkiej Brytanii,
- Kontakt z partnerami krajowymi i zagranicznymi, pracownikami terminalu, przewoźnikami.
- Umiejętność komunikowania się w sposób klarowny i rzeczowy,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Duża samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,
- Dobra organizacja pracy,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Znajomość podstawowych procedur w transporcie międzynarodowym.
- Godziny pracy: 7:00 - 15:00 (raz na 6 tygodni praca w godzinach 14:00-22:00),
- Raz na 6 tygodni praca w sobotę,
- Miejsce pracy: Al. Kasztanowa 152, 05-831 Młochów.
Kultura i rozwój:
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
- Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.
Benefity:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport
- Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
-
Ilona Galińska-Białas
Senior HR Business Partner
W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.
-
-
Joanna Durzyńska
Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej
W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.
Proces rekrutacji
-
Krok
Selekcja aplikacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Weryfikacja CV przez dział HR
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie z przełożonym
-
Krok
Witaj w DB Schenker!