- Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów.
- Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi.
- Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
- Biegła znajomość języka holenderskiego i angielskiego.
- Rozumienie technologii sieciowych i doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Stabilną umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego i dostęp do szkoleń.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa, oraz komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.