Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentacji dla zamówień budowlanych, Szacowanie potrzebnych materiałów z dokumentów, Wyszukiwanie ofert dostawców i porównywanie ich, Analizowanie ofert i ocena dostawców, Negocjacje cen i warunków zakupu, Kontrola kosztów zakupu w budżecie,...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Specjalista ds. ofertowania i zamówień publicznych - Pracownik biurowy
Specjalista ds. ofertowania i zamówień publicznych - Pracownik biurowy
CONTROL PROCESS S.A.
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1020 dni temu
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. ofertowania i zamówień publicznych - Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych oraz zapisów SIWZ,
Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej, cenowej, do postępowań przetargowych
Opracowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą o Prawie Zamówień Publicznych,
Nadzór nad aktualnością dokumentacji firmowej niezbędnej do udziału w postępowaniach przetargowych,
Analiza i raportowanie wyników przetargowych,
Prowadzenie zestawień przetargów, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z postępowaniami przetargowymi
Składanie dokumentów i oświadczeń na wezwanie do Zamawiającego z zachowaniem wymaganego terminu
Wymagania:
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
Znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office ( Word, Excel, Outlook)
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy pod presją czasu,
Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i sumienność,
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywność i umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentacji dla zamówień budowlanych, Szacowanie potrzebnych materiałów z dokumentów, Wyszukiwanie ofert dostawców i porównywanie ich, Analizowanie ofert i ocena dostawców, Negocjacje cen i warunków zakupu, Kontrola kosztów zakupu w budżecie,...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...