Dla naszego klienta
Operatora Cyfrowej Telefonii Komórkowej
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Procesów i Jakości
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SPJ/13
Zadania:
- wyznaczanie standardów jakościowych procesów i metod ich pomiarów,
- dokonywanie analiz jakościowych w celu zapewnienia należytej jakości usług,
- nadzór nad funkcjonowaniem i użytkowaniem systemów informatycznych, inicjowanie usprawnień,
- zarządzanie jakością procesów i procedur pomiędzy uczestnikami procesu,
- monitorowanie realizacji procesów w jednostkach operacyjnych, inicjowanie działań prewencyjnych,
- koordynacja działań związanych ze wzrostem Satysfakcji Klienta - Zewnętrznego i Wewnętrznego,
- utrzymanie odpowiednich poziomów wskaźników jakościowych usług w celu zapewnienia właściwej realizacji celów i prawidłowego przebiegu procesu,
- analiza raportów, weryfikacji danych na potrzeby rozliczania wskaźników.
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Access, Power Point, Word,)
- umiejętności analityczne
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność organizacji czasu pracy
- umiejętność planowania pracy
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- kreatywność
- odpowiedzialność
- atrakcyjną stawkę godzinową, miesięczne i kwartalne premie, oraz dodatkowe programy motywujące,
- umowę o pracę tymczasową z możliwością długofalowej współpracy,
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie,
- system szkoleń,
- pracę w młodym i zgranym zespole,
- pracę w systemie zmianowym.
Poznaj
IMAR Service Group
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.