asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zatrudnimy osobę do pracy biurowej na 2 zmiany przy komputerowej obsłudze dokumentów, oraz koordynacji pracy magazynu. W skład obowiązków wchodzi obsługa klienta oraz współpraca z magazynem.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
Firma DAAS Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie zabezpieczenia antykorozyjnego i ognioochronnego konstrukcji stalowych oraz żelbetowych. Zajmuje się pracami projektowymi, demontażowymi i porządkowymi, a także szeregiem innych nietypowych prac, również na wysokości z wykorzystaniem technik dostępu linowego.
Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze
Specjalista ds. rekrutacji / Pracownik biurowy
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiska w obszarze budownictwa przemysłowego
Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz Kandydatami, w tym bieżące wspieranie ich podczas rekrutacji
Aktywne pozyskiwanie kandydatów różnymi kanałami,
Realizacja założonych planów rekrutacyjnych
Wsparcie innych działów w okresach zwiększonej liczby projektów
Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zatrudnimy osobę do pracy biurowej na 2 zmiany przy komputerowej obsłudze dokumentów, oraz koordynacji pracy magazynu. W skład obowiązków wchodzi obsługa klienta oraz współpraca z magazynem.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.