Specjalista ds. rozliczeń

ROHLIG SUUS Logistics SA

Warszawa

14 dni temu

Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa

W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.

Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Umowę o pracę,
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego).
Zadania:
  • wprowadzanie i kontrolowanie  faktur kosztowych,
  • zarządzanie dokumentacją działu,
  • raportowanie do przełożonego,
  • współpraca z innymi produktami.
Oczekiwania:
  • doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej mile widziane,
  • dobra znajomość pakiet Office, zwłaszcza Excel,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem.
APLIKUJ!

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.”

Poznaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

ROHLIG SUUS Logistics SA to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Zajmujemy się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizujemy procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową. Znajdujemy się z ścisłej czołówce przedsiębiorstw świadczących kompleksowe usługi TSL.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych