Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
10 dni
Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Klient portalu Praca.pl
Kraków
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
19 dni temu
Ogłoszenie numer: 9647071, z dnia 2025-04-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży.
Wdrażanie produktów internetowych z klientami.
Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów.
Wysokojakościowa obsługa klienta.
Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
Wymagania
Biegła znajomość j. polskiego i angielski na poziomie C1.
Umiejętności technologiczne i szybka adaptacja w obsłudze klienta.
Zdolność do rozwiązywania problemów.
Doświadczenie w sektorze B2B.
Silne umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta.
Doświadczenie z reklamą online.
Umiejętności programistyczne oraz doświadczenie w CMS będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
Szeroki pakiet świadczeń, w tym karta Multisport, opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie.
Dodatki biurowe jak przestrzeń do gier, relaksacji i w pełni wyposażona kuchnia.
Międzynarodowe środowisko pracy.
Możliwość przyłączenia do globalnej organizacji i rozwijania kariery.
Dostęp do szkoleń i kursów, w tym językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
10 dni
Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...