Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów.
Zadania:
• Administrowanie podróżami służbowymi pracowników (rezerwacje hoteli, zamawianie biletów, monitorowanie wydatków),
• Wsparcie administracyjne w organizacji eventów oraz spotkań,
• Kontakt z dostawcami, vendorami oraz innymi działami firmy,
• Obsługa Klienta francuskojęzycznego,
Wymagania:
• Znajomość języka francuskiego na poziomie C1,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji,
• Gotowość do pracy na pełny etat,
• Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
• Komunikatywność i silna motywacja,
Oferujemy:
• Wynagrodzenie na start - 4300 brutto
• Zdobycie doświadczenia u światowego lidera na rynku
• Możliwość awansu w strukturach firmy
• Wsparcie na każdym etapie rekrutacji
• Pakiet benefitów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.