Najnowsze oferty pracy

  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  •  Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Faktoria Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1032 dni temu

Naszym celem jest tworzenie miejsca pracy, gdzie pasja, wiedza i technologia budują przestrzeń do rozwoju biznesu.

Zależy nam na środowisku pracy opartym na zaufaniu, które inspiruje i motywuje do przekraczania granic.

 

Sprawdź nasze aktualne propozycje i dołącz do nas.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • uruchamianie umów faktoringowych
  • posprzedażowa obsługa Klientów
  • kontakt z Klientami i kontrahentami w celu potwierdzenia faktur/cesji
  • analizowane i rozpatrywanie reklamacji
  • wsparcie Klienta w zakresie obsługi elektronicznej i mobilnej

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta w zakresie produktów faktoringowych/ finansowych 
  • wiedza w zakresie finansów przedsiębiorstw
  • umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami, wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • nastawienie na budowanie trwałych relacji z Klientami
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
  • znajomość środowiska MS Office

Co zyskujesz?

  • współpracę z zespołem kreatywnych ludzi
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy
  • pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Faktoria Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 24, KRS 0000656462 (dalej: Faktoria).
2. Faktoria wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować kierując korespondencję na adres siedziby Faktorii lub e-mail iod@faktoria.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Faktorię w celu:
a) przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ Kodeksu Pracy, w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania ww. danych jest art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
b) przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody, co dotyczy danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda może zostać wyrażona poprzez wyraźne działanie, w związku z czym wysłanie przez Pana/Panią dokumentów rekrutacyjnych zawierających zakres danych szerszy niż wskazany w pkt a) powyżej traktowane jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych.
c) realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
d) realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie prawnej potrzeby wykazania faktów lub wykonania obowiązków. Podstawą przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
4. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom obsługującym Faktorię w zakresie informatycznym, finansowym i prawnym. Przekazanie danych objęte jest środkami bezpieczeństwa oraz kontrolą ze strony Faktorii jako administratora danych.
6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w zakresie wskazanym w pkt 3 lit d) do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z Pani/Pana udziału w procesie rekrutacyjnym. W odniesieniu do danych określonych w pkt 3 lit e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej. być przekazywane do państwa trzeciego. W procesie rekrutacji Faktoria nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, a także cofnięcia zgody na przetwarzanie i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu realizacji uzasadnionego interesu ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację.
9. W przypadku braku realizacji lub niewłaściwej realizacji praw, o których mowa powyżej przysługuje Pani/Panu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pamiętaj o wprowadzeniu zapisu w CV wyrażającego wyraźną, dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Faktoria Sp. z o.o. w procesie rekrutacji. Brak zgody uniemożliwi rozpatrzenie otrzymanej oferty pracy w przyszłych rekrutacjach.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Faktoria Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam również zgodę na przetwarzanie przez Faktorię moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Jestem świadoma/-y, że zgoda ta może być przez mnie odwołana w dowolnym momencie bez podania przyczyny, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem."
 

Podobne oferty

  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  •  Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...