Miejsce pracy: Łódź, ul. 3 Maja 64/66
- Koordynowanie i świadczenie usług z zakresu zakupów surowców do produkcji cementu.
- Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy.
- Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych dostawców.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
- Nadzorowanie realizacji dostaw, inicjowanie działań korygujących.
- Sporządzanie zestawień i analiz ofert, przedstawianie rekomendacji wyboru.
- Współpraca z działem prawnym, przygotowywanie i negocjacje zapisów umów handlowych.
- Tworzenie dokumentacji związanej z zakupami (umowy ramowe, kontrakty SAP, zamówienia zakupu, raporty).
- Śledzenie trendów rynkowych, analizowanie dynamiki cen w podległych kategoriach zakupowych.
- Bliska współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami zakupowymi oraz innymi wewnętrznymi interesariuszami.
- Zapewnienie usprawnień w zakresie oszczędności kosztów zgodnie z ustalonymi celami oszczędnościowymi.
- Wspieranie Europejskiego Menadżera Kategorii w zakresie opracowywania niezbędnych raportów niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji.
- Wykształcenie wyższe,preferowane kierunki: techniczne/zarządzanie/ekonomia i pokrewne.
- Doświadczenie w obszarze negocjacji/łańcucha dostaw/zakupów.
- Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz systemów wideokonferencyjnych.
- Mile widziana znajomość SAP.
- Prawo jazdy kat. B oraz otwartość na wyjazdy służbowe.
- Zdolność do rozwijania i utrzymywania relacji biznesowych na wszystkich poziomach organizacji.
- Wysoka samoocena, proaktywność w działaniu i motywacja.
- Umiejętność skutecznej współpracy z ludźmi, którzy mają odmienne poglądy.
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Rozbudowany system benefitów (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Nagrody za osiągnięcia, itp.).
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania