Specjalista ds. zdalnej obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-5190
Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowani Klienci Korporacyjni i SME),
- zna procesy i produkty bankowe,
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office,
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
- potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze posprzedażowej Klientów Biznesowych,
- kontakcie bezpośrednim z Klientem Biznesowym (SME i Korporacyjnym),
- współpracy z innymi jednostkami w Banku,
- działaniach weryfikacyjnych i kontrolnych w obszarze klienta biznesowego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce,
- pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe),
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
- atrakcyjny system motywacyjny.
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.