Jesteśmy rozwijającą się siecią centrów medycznych z 30-letnim doświadczeniem w branży. Zespół Corten Medic to fachowa kadra medyczna i eksperci związani z zarządzaniem ochroną zdrowia.
Corten Medic zapewnia swoim Pacjentom opiekę lekarza pierwszego kontaktu, specjalistyczne konsultacje, szeroką ofertę badań obrazowych i laboratoryjnych oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Wyróżnia nas także nowoczesna okulistyka, którą prowadzimy w ramach Szpitala Jednego Dnia. Świadczymy usługi w ponad 30 lokalizacjach (m.in. w Kielcach, Warszawie i Radomiu) i sukcesywnie zwiększamy dostępność naszej opieki medycznej.
Angażujemy się w akcje charytatywne i profilaktyczne, sprzyjające podnoszeniu świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, a także uczestniczymy w eventach branżowych i konferencjach. Wartości, które liczą się dla nas w pracy, to przede wszystkim zespołowość, inicjatywa, pasja i dobra komunikacja.
- przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego,
- naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac,
- administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie sprawozdań, raportów oraz deklaracji i rozliczeń na potrzeby instytucji zewnętrznych i wewnętrznych ,
- przygotowywanie korekt i dokumentów rozliczeniowych ZUS,
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy,
- kierowanie pracowników, stażystów i praktykantów oraz współpracowników na badania lekarskie oraz szkolenia BHP,
- obsługa zatrudnienia cudzoziemców,
- obsługa benefitów pracowniczych,
- współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu procedur w związku z nowelizacjami prawa pracy oraz przepisów i procedur wewnętrznych,
- doradztwo i wsparcie pracowników, współpracowników oraz kierownictwa w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych,
- współpraca z zewnętrznymi instytucjami w szczególności: ZUS, PIP, GUS, US, NFZ
- prowadzenie PPK pracowników oraz naliczanie wpłat, przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,
- obsługa Zakładowego Funduszu świadczeń Socjalnych.
- masz min. 2-letnie doświadczenie w administrowaniu sprawami kadrowo-płacowymi w organizacji zatrudniającej 100 pracowników,
- znasz przepisy: prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych prawa cywilnego, zasady zatrudniania cudzoziemców
- posiadasz praktyczną umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych, staży i praktyk oraz innych wynikających z potrzeb i realizowanych projektów,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- biegle obsługujesz systemy: Płatnik, ZUS PUE, Optima,
- masz wykształcenie min. średnie poparte kursami i praktycznym doświadczeniem pracy w obszarze kadrowo-płacowym,
- bardzo dobrze organizujesz pracę własną, jesteś samodzielny/-a, skrupulatny/-a, pro aktywny/-a, komunikatywny/-a, lubisz pracę w zespole, masz odporność na stres.
- doświadczenie pracy w branży medycznej,
- dobra znajomość przepisów prawa dot. zatrudniania i rozliczania personelu medycznego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego.
- bezpieczeństwo zatrudnienia niezależnie od wybranej przez Ciebie formy współpracy,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- niezbędne narzędzia do pracy, aby Twoja praca była jeszcze bardziej efektywna,
- współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój naszej organizacji,
- zniżki na studia w Uczelni partnerskiej,
- spotkania integracyjne, bo dbamy o przyjazne środowisko pracy.
Poznaj
Medea Health
Medea Health jest Przedsiębiorstwem Medycznym, skupiające Spółki Medyczne, które swoją działalność opierają na wysokiej jakości usługach, nowoczesnej opiece stomatologicznej i ogólnomedycznej.